fredag 22 februari 2013

Don't you worry child.

Hej från sjukstugan!
Nej nu överdrev jag, så illa är det inte. Min yrsel hänger kvar men det är inte så farligt, jag härdar! Axels krasslighet gick över efter några extra timmars sömn igår efter skolan, som tur är! Mina bihålor har fått sig en rejäl omgång känns det som, är helt igentäppt i näsan och hela huvudet känns proppat med massa extravikter. Köpte Multi-relief tabletter igår som ska hjälpa mot Cold & Flu, tog en igår och känner mig lite bättre idag.
Dum som jag är utsatte jag mig själv för gluten igår, så idag mår magen inte så bra. Men där får jag bara skylla mig själv! Är man så glupsk att man verkligenverkligen måste äta chips med salsa, trots att det står att dom innehåller gluten, ja då får man ju bara stå sitt kast liksom.
Hursomhelst känner jag mig inte på topp men är ändå pigg i sinnet, så idag ska Axel och jag till Sydney Aquarium! Vädret är helt okej men inte tillräckligt bra för att lägga sig på stranden så det här är en perfekt aktivitet för dagen. Dessutom får jag förhoppningsvis (och antagligen!) massor av fint bildmaterial att lägga upp här på bloggy.

Såhär ser jag ut idag. Glutendrabbad, förkyld och lite skev. Ny topp från Valley Girl. Hej hej!

Axel hälsar också!
Puss & Kram.
/Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar