tisdag 2 april 2013

3-årsdagen.

Sofia här igen, två inlägg på en dag, inte illa!
Min Macbook nådde idag någon slags maxgräns med utrymmet på datorn, men efter massor av trassel, flyttandes av filar/filmer/bilder och importerande hit och dit så fungerar allt nu som det ska! Måste erkänna att jag känner mig stolt över att lyckas ordna allt själv, utan någon hjälp från internet eller lillebror. Hehe. Hur som helst! Här kommer ett gäng bilder från 25 mars, då Axel och jag firade 3 år tillsammans. Axel hade planerat en picknick i botaniska trädgården efter skolan, och som tur var var vädret helt på vår sida. Strålande sol och riktigt varmt. Efter skolan köpte vi med oss charkisar, ost, kex, jordgubbar, hallon, mörk choklad och prosecco, packade en väska och begav oss till bästabästa botaniska.

Såhär såg det ut (och ja, en dag som denna får man se löjligt kär ut <3).

Såhär fin utsikt hade vi. 




Och allt det här gottiga hade vi med oss.


<3 



Såhär bra hade vi det.



Puss!

Den här supersuperfina klockan fick jag av Axel <3 Roséguld, döskalle. Hur fin?!

Efter några timmar började solen gå ner.

Och utsikten över operahuset och bron blev nästan ännu finare.

Månen bytte plats med solen.



Och det var den bästabästa årsdagen vi haft tillsammans. 3 år! Vi bestämde oss för att såhär ska man alltid fira sin årsdag, tillsammans med den man älskar, i världens bästa stad, i världens vackraste park, drickandes prosecco och njuta av solen.

Puss & kram från oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar